Esracnplt çok korktum hala da içimde bir endişe var doktoruma sordum bir kadım doğum aciline git için rahatlasın pazartesi de bana gel dedi normalde de agrım oluyor ama geçiyordu. Bu geçmedi hala da devam ediyor sol kasık ve bel agrısı böyle diken batıyor gibi geliyor gidiyor geliyor gidiyor bitmedi yani 😔