Denizimibekliyoruz babyboy1 Miray_alparslan HseyinSericanDal Şafak 19 da benden 😬 20snde nufüs baya çoğalacak heralde 😂
esrasd babyboy1 son 18!!! Daha ev falan hazır değil. Korkunç durumdayız biraz toparlanalım öyle gelsin :))) bir de adı yok oğulcuğumun hala. Yana yakıla soruyorum Deniz nasıl??
babyboy1 esrasd bitirirsiniz inşAllah ☺️ Bence deniz güzel bi isim benim hoşuma gidiyor deniz ismi 👍🏻☺️ Bizde çok zorlandık bu isim konusunda ama sonunda karar verdik eşimle ve Doruk olucak rabbim nasip ederse inşAllah 🤲🏻
tugceee10 benim de 31 gün diyor ama bana sanki daha 2ay varmış gibi geliyor, kendimi hazır hissetmediğim için her halde 🙈
Ozgemir05 Benımde son 20 bakalım hayırlısı Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin i Cumartesi çatı muayenem var ne alemde yim çok merak ediyorum
babyboy1 Ozgemir05 amin inşAllah 🤲🏻 Benimde cuma günü kontrolüm var bende çok merak ediyorum ne durumdayız diye 😬
babyboy1 SafiyeAktas hayırlısıyla sağlıcakla kucağınıza alın inşAllah 🤲🏻 Evet sizin için geçmez bugün 😬
yasmin19191 babyboy1 benimde son 19. Allah hayırlı doğumlar nadip etsin herkese. Allah bilir ne zaman gelir acaba bakalim :)