hilalsamet Benim de ilk hamileliğim ondan insan pek emin de olamıyor. Çarşamba doktora gittim en son başı yönelmiş dedi. Zaten 32'den beri baş aşağı idi, ben de kanala yönelmiştir diye düşünüyorum ama o an sormak aklıma gelmedi. İnşallah hayırlısı ile her şey yolunda gider.