Bussy_ Merhaba arkadaşlar Ankara’ya yeni taşındım gebelik takibi için hastane bulamıyorum. Nereyi araştırsam hep olumsuz yorumla karşılaşıyorum sizin tecrübeleriniz varsa dinlemek isterim. TOBB ve Ortadoğu Hastanelerinde takipli olup veya doğum yapmış olan gebeler varsa onlarda yardımcı olabilir mi?
Fasulyeninannesi- Bussy_ Gorumcem ortadogu hastenesinde 2 yil once dogum yapmis cok memnun kalmis bende bi kac kere muaneye gittim doktorlar cok tatli dogum benim devlette olacak ama ozel olarak orasi guzel
Anne1010 Bussy_ ortadoğuya ben bi defa muayne olmak için gittim doktor o kadar ilgisiz o kadar boşvermişti ki hiç beğenmedim. 4 hafta kadar gelişim gerilğim vardı ve kadın bunu normal karşıladı. Kendi hastaneme gittim acil sezeryana aldılar.
2022bebeki Bussy_ Güler klinige gidiyorum doğumu istediğiniz hastaneyi seçebiliyorsunuz. Memorial,Tobb, Koru gibi . Çok çok da memnunum doktorumdan. Bunun harici Keçiören Medical Park Yetkin Karasu da seçeneğim arasindaydi🤗
Bussy_ Fasulyeninannesi- teşekkür ederim yorumunuz için 😍 bir hastane hakkında olumlu yorum aldığım için mutlu oldum 🙈
KayraVeAnnesi_06 Ben Ortadoğu hastanesinde talipliyim çok da memnunum kız kardeşim orda Doğum yaptı bende görüp deneyimleme fırsatı buldum bilerek gittim oda memnun kalmıştı
KayraVeAnnesi_06 Bussy_ Günel hocaya gidiyorum ( Günel Aliyeva ) çok tatlı bir doktor iletişimi güzel 🙏🏻🌸
eylulicten Bussy_ bende ankarada yeniyim 3 aydir burdayiz. İlk 1.5 ay doktor doktor gezerek ve bosa harcanan zaman olarak gecti. İlk geldigimde medical park keciorene gittim dedim Digerlerine de gideyim biraz bana uzak cunku kecioren. Ama en uygun dogum paketli ve en iyi doktora denk gelmisim bosu bosuna gezmisim dedim. Doc dr yetkin karasuya gidiyorum. Burdaki bir cok hamis de yine ayni hastanenin Bulent hoca ya gittiklerini soylediler. Biz memnunuz isterseniz sizde gidip deneyebilirsiniz. Muayene bi 15 20 di suruyor detayli bakiyor doktorlar. Ve gece de dogum olsa aninda geliyorlarmis. Temizlik acisindan da baya iyi bir hastane zaten tam tesekkullu
Bilgekpn Bende Ortadoğu hastanesine gidiyorum Hande hanıma gayet de memnunum temiz ve ilgili bi hastane 😊
Bussy_ eylulicten Etimesgutta oturuyorum Keçiören’le arası nasıl pek bilmiyorum bi araştırayım çok teşekkür ederim ☺️
eylulicten Bussy_ bende eryamandayim ama hastane ve doktor cok iyi diye gidip geliyorum. Yakinimdaki hastaneler bes para etmez esim bile doktorları sevemedi.
Mlktnc Bussy_ biz de Etimesguttayız. Sincan Koru hastanesi kadriye çiçekli’ye gidiyoruz. Tavsiye ederim ☺
KkubraOz Bussy_ medical park batıkentte gidiyorum bende oranın doktorları da çok iyi. Bende sincan tarafında oturuyorum o yüzden yakın hastanelere bakmıştım burdan 10-15 dk arası sürüyor mesafe olarak. Ben perinatologta takipliyim orda ama normal kadın doğum doktorları da çok iyi burcu kısa filan var bakabilirsin
makin Hastane değil ama özel klinik önerebilirim kesinlikle hiç düşünmeden BB klinik Buğra Coşkun’a gidebilirsiniz 😍 memnun kalacağınıza eminim.