Ayse1608 Gokperi Tansiyon takibi yapmakta fayda var bu süreçte.Başka bir doktora daha görünüp ona göre karar verebilirsin canım
benkosarim Gokperi şu aralar beni de tansiyonum çok yüksek çıkıyor cumartesi gittim tansiyon takibi yapın bir de pazartesi bakalım dediler bakalım bugün gene gideceğim �nşallah kötü bir şey yoktur