Gokperi ben 2 normal doğum yaptım ikiside sağlıklı şükür ve protein kacagi 16 haftalıkken çıkmıştı tansiyonumu hergun ölçtüm dikkat ettim ödem olmamasına ama son zaman tansiyon yükselince suni sancıyla normal doğum yaptım 39 ve 38. Haftalarda şuan 3. Hamileyim bundada protein kacagi var sık takip oluyorum tansiyon kontrolü yapıyorum biraz doktorla ilgili sanırım bu doğum şekli hakkınızda hayırlısı