23 haftamda 12 saatlik yola çıktım yolculuktan önce herhangi bir riskim yoktu ve kendi aracımızla yola çıkmıştık gittiğim yerde tedbir amaçlı doktora gittim ve servikal yetmezlik oluşmuş ve rahim ağzım açılmış acil Serklaj oldum ve orda kaldım 28. Haftamda yatarak zorla her riski göze alarak evime dönebildim. Bence kesinlikle riske atmayın haftanızda büyük bir süre daha dişinizi sıkın. Güzel günler gelecek elbette