Mlkysf Aşırı kırgınım ailesi yüzünden tartıştık post açmıştım belki görmüşsündür. Hep beni savunan adam birde 2 gün önce benimle tartıştı. Ertesi gün yani düşün kalktı ve hiç bir şey yokmuş gibi davranıyor bugünde aynı şekilde. Ama ben yapamıyorum dokunsan ağlayacağım kardeşim bizde beni böyle görmesin diye kendimi çok zor tutuyorum hassas bir çocuk yanında ağlasam günlerce kafaya takar daha 15 yaşında. Şimdi yarın o da gidecek bende tek kalacağım. Ve bugün daha yemek bile yemedim bu yüzden iştahım yok kendimi kötü hissediyorum ve çok mutsuzum. Nasıl kalacağım bu evde bilmiyorum 😔 keşke şuan ailemin yanında olabilsem kalabalık bir ailem var onların yanında güler eğlenirdim kendime gelirdim ama bir şey olur diye gidemiyorum ve burda yalnızım kimsem yok😔😔😔