arirangg Minik1Civciv Sağ ol canım ama çok sevinemedim ki kalp atışı yok dedi önce. Sonra başka ultrasonla baktılar var dediler ama duyamadım. Bir de adet günüyle tutmadı haftası. Daha küçük çıktı.
Nazli18 Bizde 6. Haftada bebeği de kalp atışını da gördük pıt pıt atıyordu resmen belirgin bir şekilde ama dinlemedik doktorum 2 hafta sonra gel dedi
Minik1Civciv arirangg 😂😂 valla bende tam onu diyecektim pazartesi gideceğim inşallah kalp atışını duyarız ♥️🙏🏼😘
Fatmanursemiz Semilk05 6+4 ilk gittiğimizde 10 gün sonra gelin duyarız demişti ama sadece kendi duyabildi demek