Beyzacan Biranneadayi89 hiç kusmadım başından beri hap kullandığım için ama o dediğiniz hissi anladım aynı öyle aslında hala boğazda bişey varmış hissi. Reflü falan heralde bu dediğiniz gibi ☹️
Beyzacan Sule0606 çok erken başladı işte evet. Hep burda okuyorum son aylarda başladı yazıyo diğer anneler. O yüzden konduramadım hiç ☹️
Hatihati Beyzacan tarif ettiğin şeyi en çok mide yanmasına benzettim.Yemek yedikten sonra bı yirmi dakika dik durmaya çalış.Baharattan uzak dur kola çay kahve gibi içeceklerden biraz rahatlarsan bilki mide yanması.Bi doktoruna danışmalısın.