Kızlar şuan tam 13. Haftamdayım. Bulantılarım yerini çok değişik bişeye bıraktı. Sanki yediklerimin hepsi boğazımdaymış gibi geziyorum bütün gün. Hiç bişey yemesem , az da yesem böyle oluyor. Sanki boğazıma bişey dizilmiş nefes alamıyomuşum gibi. Tarifte edemiyorum bu yaşıma kadar böyle bişey yaşamadım. Bulantılar için hala prilam kullanıyorum. Bırakmaya korkuyorum. 12. Haftadan sonra bulantılarım azaldı ama yerini buna bıraktı. Geceleri uyuyamıyorum. Sanki yattığım zaman daha beter oluyorum. Yatmasamda devam ediyo devamlı.Bunu yaşayan var mı aranızda ? Yada bi çözümü var mı sizce 🥺