benkosarim Nskyhn var İstanbul’da oturuyorum ben AVM’de var yakınlarda çok da yakın değil de işte sizin de var mı
Nskyhn benkosarim evet bir tane AVM var bi tek orada var gittiğim zaman yakından bakarak almayı düşünüyorum ama ekstra ekstra masraf pratik diye alıyoruz 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
benkosarim Nskyhn şöyle düşünelim ihtiyacımız yoksa almayalım buna gerçekten ihtiyacımız var mı diye düşünelim
Nskyhn benkosarim ya harikasın. Bence gerek yok arada Vileda arada bunla idare ederiz bı de şu an camlar açık ya ne zaman silsek hep toz olur belki ondan da böyle oluyor olabilir
benkosarim Nskyhn evet buna ihtiyacımız yok şu anda yırtılırsa falan alırız onun yerine buna vereceğimiz parayı biriktirelim
benkosarim Nskyhn açılmayan kumraba yada internet bankacılığından altın alın 10 lira ya bile alabiliyorsunuz Kuveyt Türk den isterseniz altın olarak çekebiliyorsunuz
[silindi] Nskyhn kullanıyorum ben rahat pratik mutfakta yani o kadar abartılcak bişey de deil vileda gibi😅
Nskyhn benkosarim eşim biriktiriyor bacım her ay o maaştan atıyor bana gerek kalmıyor ben de sadece kredi kartı var o yüzden o işlere o bakıyor karismiyorum pek