Nskyhn Biraz kendime gelmişken kafa dagitayim diye post açıyorum yoksa kum dökmeye devam 🥺😂 ya bu pony spreyden aldım ama parkede iz bırakıyor, neden acaba 🙄😱
benkosarim Nskyhn Ya bir şey soracağım ben bu sprey mop ile siliyorum ama temiz olduğunu yerdeki pislikleri aldığını düşünmüyorum bu yüzden gidiyorum tekrar Vileda ile siliyorum ne yapmalıyım sizce yedek başlık mı alayım ya da silince sizce temiz oluyor mu
[silindi] Nskyhn kullanıyorum ben rahat pratik mutfakta yani o kadar abartılcak bişey de deil vileda gibi😅
Edanur555 Nskyhn Hazneyi komple doldurmuyorum 3/2 si su 3/1 de yüzey temizleyici cok cok az.da sirke koyuyorum
Qnl Nskyhn parex alma bez ben onu kullanıyorum hem leke bırakıyor hem de silerken tozu toplamıyor bez
Nskyhn benkosarim bugün ben de onu fark ettim. Sonra ileri geri değil de yuvarlak moplu viledam var onunla siler gibi toplayarak silerek geldim faydası oldu. Her gün silmek için mantıklı ama öbür türlü bence hayır. Yedek başlık dediğiniz farklı bir mop bezi mi ?
Nskyhn benkosarim ya ben bugün toplayarak gelmeyi denedim elimle siler gibi ama toz kalmadı hiç öyle denediniz mi? Tabi bir Vileda kadar sağlıklı değil bence ben de çok hoşnut olmadım kotunun iyisi. Acaba ucuna güzel bir bez alıp o beze cırt yapsak olmaz mı ki?🤭
benkosarim Nskyhn yorumları iyi gözüküyor aslında ama birazcık sanki indirim zamanını beklemek lazım gibi
Nskyhn benkosarim bence de şimdilik idare etmemiz lazım ben daha yeni aldım şimdi üstüne bı de bunu alırsam krizzzz. Ama araştırdım bu sprey moplarin geneli böyleymiş. Bazen diyorum daha yeni iade mi etsem ama çocuk doğunca kolaylık olmaz mı ?
Nskyhn benkosarim buldummm https://www.rossmann.com.tr/flink-sauber-mikrofiber-yer-bezi-cok-emici-50x60-cm-p-sr12061023 Kendi sitesinde daha uygun 👍
benkosarim Nskyhn kargo eklenince aynı fiyata yakın oluyor ama rossman mağazası varsa yakınınızda 36 lira uygun bir fiyat