Hergün mutlaka yumurta bal tereyağ kaşar domates salatalık kahvaltıda yiyorum. Süt , ayran, yoğurt, meyve, canım isterse fındık badem (ilk aylarda o kadar çok yedim ki ceviz falan bıktım artık kuruyemişten) öğlenleri genelde yemiyorum acıkmıyorum çünkü Galeta süt veya süt çerez tüketiyorum. Akşamları ekmek 1 dilim. Max 2 dilim tam buğday . Pilav makarna varsa ekmek yok. Kuru bakliyat bi gün et bi gün tavuk öyle işte 😅 haftada 2-3 kere de kahve içiyorum. Çay içiyorum ama çay severim açık çay . Çok tatlıcı değilim bazen dido laviva falan yiyorum canım çekerse