Blodreina_ Cansu355 öyle mii bilmiyordum hayırlısı olsun yaa kız olursada çok mutlu olurum sağlıkla inşallah 😍
Cansu355 Blodreina_ Cok sagol canimm seninde hayirli olsunn saglikla kavusalim minnoşlarimiza insallah🙏
Nursemablk Blodreina_ Prilam ilacını günde 2 kere kullanıyordum anca o şekilde kendimi topluyordum bu aralar iyiyim inşallah artık geçmiştir bulantılarım diye dua ediyorum. İnşallah en kısa süre de atlatırsın canım, çok zor bi durum gerçekten 😑😑
Nursemablk Esoli böyle bir şey yok arkadaşlar, ben sabah akşam, gece gündüz durmaksızın hap kullanmama rağmen bazen geçmediği oluyordu ama bebeğim erkek 🤗🤗
Qnl 88h99 16 haftalığım da kanamam oldu İnan bulantı umrumda bile değil artık yeter ki bebekler sağlıklı olsun bi daha kanama olmasın :(
minikkusum123 Blodreina_ prilam dr gunde 2 ve dramamina gunde 1 tane kullanıyordum ve beni baya rahatlatmisti çok şükür 18 haftadan sonra geçti