snm-ekr1 Mrve_asel gebeliğin ilk haftalarında 6 haftalıkken fln 5.60 çıktı 9 haftalıkken ilaca başladım geç başlamamın sebebi randevu bulamamdan dolayı 14 haftalık gittiğimde 3 olmuştu
Mrve_asel snm-ekr1 benimde 5 haftalık falandı 5.50 çıktı, 10 haftalığım şuan 4 çıktı. Sizin gibi olursa bir sonra ki kan tahlilime inşaallah daha da düşer. Çok teşekkür ederim ya içime su serpildi 💟
Mello29 Mrve_asel Benim 6 haftalikken 4.50ydi 11 haftaligim 0.89 a düsmüs sabah 50mg ictim ben genelde 8 gibi iciyordum kahvaltiyi 11 12 gibi yapiyordum.
Mrve_asel Mello29 herkes genelde yarım saatten fazla boşluk bırakmış ve daha iyi sonuç almış gördüğüm kadarıyla. Bende bıraktığım boşluğu arttırıp deneyeyim insaAllah daha iyi olur 💟
Yonca_trk Mello29 benim de yüksek çıktı cuma günü söylemişti doktorum pazartesi gidip baktıracağım inşallah geç kalmamışımdır 😕 iki ay öncede yüksek çıkmıştı ilaç kullandım bir ay sonra bıraktırdı şimdi yine yükselmiş
Mrve_asel @Doga_deniz Mello29 dediğiniz gibi ilacı 1-2 saat önce almaya başladım 26 agustosta 4.088 çıkan değerim dünkü tahlillerde 2.58 çıktı. İlacın emilimi baya fark etmiş. Teşekkür ederim. 💟
Mello29 Yonca_trk bıraktırmasi ilginc olmus benim dahiliye doktorum hamilelik süresince devam edicez dedi kadın dogum uzmanımda 12. Haftadan sonra ilacin dozunu degistrebiliriz 2. Trimesterda olması gereken degerler farklı dedi bence siz dahiliye doktorunuzu degistirin bir baska doktordan görüs alın
Mrve_asel Yonca_trk prospektuste dahi yaziyor hamilelikle doz değişimi yapılarak doğuma kadar devam edilmeli diye. Doktorunuz nasıl böyle bir hata yapmış hayret…
Yonca_trk Mello29 öyle yaptım pazartesi başka doktora gidicem inşallah geç kalmış sayılmam hemen önüne geçilir
Tdemirol Benim de aksine Tsh değerim normal aralığın altında. 0.31 çıktı, Endokrine görüneceğim perşembe günü. 6+6 dayız şu an ve benim gibi Tsh i düşük çıkana rastlamadım hiç 🤷🏻♀️
burcak52 Mrve_asel lütfen bişey olmaz diyenlere kulak asmayın. Gebelikte özellikle ilk aylarda TSH çok önemli. Direkt çocuğun zihinsel gelişimini etkiliyor ve sizin de yüksek görünüyor. Mutlaka bi endokrin ya da dahiliye uzmanına görünün. Belli ki doz ayarlaması yapmak gerekiyor. Ben her ay kontrole gidiyorum. Şimdilik 2-2.5 arası olması gerekiyor dedi doktor. Gebeleiğin her trimesterinde bu oran değişiyor
Mrve_asel burcak52 pazartesi gideceğim zaten sadece aynı durumda olup izlenilen yolları merak ettim. Ki misal kalsiyumlu gıdaların etkisini azalttığını yahut ilaç ile yemek arasına 1-2 saat bırakmanın daha etkili olacağını doktorum söylememişti. Bu şekilde gideceğim doktoru değiştirmem gerektiğini fark ettim. Dediğiniz gibi büyük ihtimal dozu yeniden ayarlayacak. Umarım bu sefer ki doktorum daha bilgilendirici olur.