Benimde geç olmuştu 3 gün gecikmistim test yaptım iki çizgi çıktı sonrasında bir kaç gün bekledik pazartesi hastaneye gittim test yaptırdım değerim 2646 çıktı şuan 16 haftalık hamileyim içiniz rahat olsun Rabbim nasip eder insAllah gönlünüzden geçtiği gibi hayırlısıyla