Benimde 1 gün gecikmişti, erken test yaptım silik çıktı. Doktora gittim ultrasona, kese görünmedi erken daha dedi, geç döllenme yumurtlama olmuş olabilir dedi. Sonra her hafta kontrole gittik kese oluşmuştu vs.. şuan 11 haftalığız ve gelişimi tamamlamış o gecikme aralığını kapatmış. Birçok kişide oluyor bu geç döllenme, ama bebek açığı kapatıyor. İnşallah herşey gönlünüzce olur 🫶🏻