Cananxx89 Sengulenes ilk 3ayda boyatmayın diyorlar genelde. Bende sonradan kendim boyadım green thetapy diye bitkisel boya var. Şimdi 32+5teyim birkaç hafta sonra tekrar boyamayı düşünüyorum canım ayrıca kestirdim de şuan iyiyiz çok şükür 🥰🤲
Meltem99- Sürekli saç boyama sac boyası bilmem ne diye post açılıyor şu saç boyama bebeğinizden daha mi önemli anlamıyorum cidden doğumdan sonra boyatsaniz nasil olur acaba???