RehoGelin ay umutlanmak istemiyorum ama inşallah bende hamileyimdir şimdi bu geçtiğimiz ay oldu artık bu ay adet görmemeyi umut ediyorum ondan sonra gidicem . 4 Ağustosta adet olmam gerekirdi ama çok farklı kahverengi kanama oldu sonra pembeleşti beyazlaştı 4 gün az az geldi ped kullanmadım yani kanamanın üçüncü günü kan verdim 1 çıktı üç gün sonra tekrarladım 0.100 çıktı o yüzden bıraktım umut etmeyi ama böyle olan da çok olmuş bekliyorum şimdi bat 1 Eylül inşallah mucizem gelmiştir