Kivircikkuala ben 3 gün falan süren kahverengi kanama yaşamıştım ergenlik döneminde, kasık ağrısı ile birlikte, o şekilde gittim kist dusurmussun dedi. Öncesinde zaten minik kist görünmüştü. Adet ağrısı gibi bir ağrı idi.
Normalde de adetlerim düzensizdir bu konulardan çok gittim yani