mavisinprensesi20 030323-brck son 1 haftadır yemek yapmıyordum zaten hep dışarıdan yedik yada aperatif yumurta vs tarzı bugün eşime acıdım yapasim tutru çöp şiş tavuk ve adana yapicam fırında 🤭😂
kahvesever__ 030323-brck hamileyken bende çok sardım doğumdan sonra kolaylık olsun diye de oda hiç güzel olmuyor dolapta bekletmek
030323-brck kahvesever__ öyle yapıyorum aklima düşürdünüz dur yarın sardırayım üzerine de taze yağ ile nane biber yaktırayım ayyyy nasıl canım istedi
Maden 030323-brck tavuk kanat Kalem börek Yeter bu kadar sıcakta birşey de yenmiyor çok eşim karpuz alırsa bide karpuz almazsa canı sağolsun🤗
Canpolat 030323-brck Bende çok severim sarma sarmayı bir oturuşta tencere tencere sararım 😀Eşim bir oturuşta koca yarım tencere bitiriyor çünkü 😀 O yüzden bu sene baya bi tencere sarıp atıcam dolaba 😀
030323-brck Canpolat afiyet. Olsun canım benim eşim yemek seçmediği için sorun olmuyor ne olsa onu yer
Deletedmom_110 030323-brck bebişim uyursa da yapabilirsem tavuk sote sebzeli bulgur pilavı cacık yapcam
Busel Patlıcan oturtma Pirinç pilavı Yeşil salata Cacık Daha nolsunnn bayilicam resmen patlicanlari airfryere attım yağsız kızartsam ağır gelecek