Canım bana da doktorum dış gebelik dedi keseyi göremedi hiç kürtaj yapalım yarın dedi ama ben 1 hafta bekleyip başka doktora gittim,1 hafta sonra bebeğimin kalp atışını da duydum,şu an 8 aylık hamileyim,o doktoru dinleyip kürtaj olsaydım şu an kızım olmicakti,belirtilerin ve ağrın yoksa bekle derim