Nilssu eyuphaneylul1422 benim annemle teyzemlerde hiç olmamış nişan bendede olmaz bence beklemiyorum hiç nişan falan canım ben
eyuphaneylul1422 Seda1208 benim oglumda suyum gelmıs tı ama 8 sene once nişanlım geldı mı hatırlamıyorum 🤷♀️
eyuphaneylul1422 Minikmom ben her an hazırlıklıyım artık mıgde yanmalarım beni mahvediyor ondan bır an once gelsın ıstıyorum bıdık
HEfnan eyuphaneylul1422 eyuphaneylul1422 ishal ağrısı var ama öyle ishal ishal değil.Mide bulantısı baş ağrısı çok bende sanki yeni gebeymiş gibi
eyuphaneylul1422 HEfnan ishalde hamileyken cok zor oluyor 🥺 dogum belirtilerinde ishal falan da yazıyordu nette ne kadar dogru bılemıyorm tabı🤷♀️
eyuphaneylul1422 HEfnan bugun ne yaptıysam gecmedı benı öldürdü resmen yanma süt içip durdum yeni kesti bıraz
kelebek_17 eyuphaneylul1422 38+4 gece 3 te bir günlük pedi dolduracak kadar temiz pembe kan şeklinde geldi, şeffaf akıntı falan yoktu. 1 saat sonra hafif adet sancısı gibi sancılarım başladı, çok hafifti. nişandan 6 saat sonra bebeğim doğdu 🙏🏻
Deletedmom_10 eyuphaneylul1422 38+1 de vajinal muayene oldum 4 cm açıklık vardı ardından nişanım geldi . 38+2 de 24 st sonra doğurdum