Bende 2 haftadır özellikle geceleri yoğun bir şekilde kaşınıyorum bu kaşıntı başka bişey kuşağımın içi yanaklarım dudağım bile kaşıyor vücudumda kaşınmayan yer yok çıldırıcam artık uyku uyuyamaz hale geldim gebeliğimi de daha 3 gün önce öğrendim sadece folik asit kullanıyorum neden böyle oldu bende anlamadım