Yarenn92 gebelikte kullanılan ilaçlardan dolayı karaciğer enzimlerin yükseliyor canim. Buda kasintiya sebep oluyor. Alt ve ast değerlerin yüksek çıkarsa kolestaz demek. Sonra safra asidi testi istiyor doktor. Oda yüksek çıkarsa ilac başlıyorsun hemen. Gebelikte kullandığın kan ve vitamin haklarını bırakman gerekiyor. Eğer haftan doğuma uygunsa doktor hemen doğuma alıyor. Ama uygun değilse ilac tedavisine başlıyorsun. Ben 33 haftalikken başladı bende 38 haftada kadar ilac kullandım 38+1 de sezaryan alındım. Ilac ile değerlerim düşmüştü. Ama kullanılan ilacın dozu yüksek olduğu için bebegi riske atamazdik yani en erken 37 de alıyorlar. Benim doktorum 1 hafta daha beklemek istedi. Dogum.yapar yapmaz bütün hersey geçiyor zaten.