Sevgiiss Sehrbnon122 canım bizimde ikiz değil ama son 67. Heyecanını çok iyi anlıyorum açtığın postlarıda buna bağlıyorum bu süreçte hepimiz heyecan ve endişeliyiz😀 bu arada benimde ikizim var erkek oda seninkiler gibi. Hem kız hem erkek annesi olmak güzel 🙂
Sehrbnon122 Rapunzelinanasi kız Ben zaten kilo verdim baya sonra hepsini bebeklerim almış benden beslenmiş sömürmüşler saglıklı olsunlar da gerisi boş ama benim ikizler bide ondan biraz fazla endişeleniyorum kilo konusunda ahahaha
yaasemin Sehrbnon122 benimde 104 sonunda 2li rakamlara gelicez su 2 tramister çok uzun geldi inşallah son 3 ayı sağlıkla çabucak atlatırız ve kuzularimiza kavusuruz amin 😍😅😅