Zeynep4141 allah bağışlasın çocuklarını canım, başta düşük diye bende korkmuştum hamile ve yeni doğum yapmış arkadaşlarım vardı onlara göre düşüktü, 5+4 haftaya görede düşüktü beta, kontrole gittiğimizde ilk karından baktı kese görünmedi hatta çift rahmin var dedi vajinadan öylelikle baktı hem keseyi gördük hem çift rahmin olmadığını ultrasonda keseyi görünce bir hafta geriden geliyor regl tarihini değiştirdik demişti