Güzel anneler artık doğurdum şükür hikayem uzun ama bnde hep okudum ayrıntı görmek isterim oyüzden ayrıntılı yazdım🙏
9.20 gibi işlemler yapıldı doğumhaneye indim kıyafetler değiştirildi kontrole başlandı açıklık 4cm di ama bebeğin başı geride (kanalda ama düz yolunda degil yan durmuş )dedi ebe.sonra lavman yapıldı 9 50 ye kadar dogumhanedeydim tam suni sancı için damaryolu açılack hastanede elektrikler gidip gelmeye başladı 20 -30 defa nerdeyse nstdeyken elektrik gidip geldi saat 10.25 te suni sancıya bağlandı.
13.30 da 6cm açılma ve suyu açtılar.Sancılarım geldikçe yürüdüm.2 defa doğumhaneye indirildim açıklık muayenesi için. 15.30 gibiydi son Nst süreci. bebeğin başı düz yola dönsün diye doktor muayene etti o biraz acıttı sancımda vardı.Sancı dozunu arttırdılar NST ye bağladılar.Odamda hiç yatmadıgım için bebek yolunu bulamamış birtürlü .NST de bebek yoluna yerleşti yattıgımiçin.ama sancılarım dayanılmaz hal aldı.kendimi kontrol etmekte zorlanıyordum.Biranda aşırı sancı geldi ve ıkınma hissi geldi.ıkındım birkaç defa..Ebe kontrol etti sancı çekiyorm biryandan baktı açılman 8 olmuş doguruyorsun hemen doktorunu arayın insin dedi.Annem ebeler fln NST odasından yan dopumhaneye beni zorla taşıdılar ağrıdan yürüyemez oldum biranda doğum başladı ıkınma süreci . çok ağrım oldu ıkındım ıkınabildiğim kadar ebe destek oldu karnıma bastırdı ıkınırken artık azda olsa bagırmaktan bogazım kurumuştu.doğumhanedeki süreç 15 dk sürdü. 16.00 gibi girmiştik galiba o kadar anlık oldu ki saate tam bakamadm.16.15 te oğlumu kucağıma verdiler çok şükür sağlığı yerinde.Onu aldılar bebek hemşiresi.İşlemleri için başka kata.benim doğumhaneden 17 gibi çıktım plasetayı fln çıkardılar dikiş attılar bir ilaç verdiler damardan sonra odama çıktım bebeğimi getirdiler emzirdim.Çok şükür süreç biranda gerçekleşti ve bitti. Allah tüm bekleyenlere nasip etsün çok dua ettim hamilelerede doğumları kolay geçsin diye..Sorularınız varsa yazabilirsiniz ben gördüğümde cevaplıyacm🙏