Ertunur18_ Herkese Merhaba, Gebelik boyunca kan sulandırıcı iğne olan arkadaşlar bu konuda bilgi verebilir mi? İğneler ücretli mi , devlet mi karşılıyor? Gebelik süreciniz nasıldı? Şimdiden Teşekkürler🌸
Annesininportakali53 Ertunur18_ ücretli bir kısmını rapor cikarttirisaniz karşılıyor söyle mesela oksapar 4000 lik kullanıyorum 1 kutusu 257 tl ama ben raporlu olduğun için 60 tl ye alıyorum 1 kutunun için de 10 tane oluyor tabi rapor cikarttirip ücretsiz, alanda var neye göre alıyorlar bilmiyorum gebelik surecim güzel ilerliyor bir sıkıntımız yok ayda bir kontrole gidiyorum zaten süreç iyi geçtiği için 26 haftalik olduk bile💜
Beyzatuncer Ertunur18_ ben kullanıyorum şuan 8+6 yım 150 TL 1 kutu 2 tane iğne oluyor içinde yarın tekrar gidicem doktora bakalım gerek duyacak mı ?
Hilalnur3850 Ertunur18_ rapor yazdırırsan uygun 3 kutuya 5 tl falan veriyorum raporla yoksa daha pahalı
Ertunur18_ Annesininportakali53 Maşallah sağlıkla gelsin yavrunuz🤲🏻💕 Peki pıhtılaşma oranına her hafta bakılıp mı mg belirleniyor ?
Yasemin585858 Bende kullanıyorum doktor bitince raporlu olarak tekrardan yaziyo oyuzden ona para ödemiyoruz
Ertunur18_ Yasemin585858 Sağlıkla gelsin yavrunuz💕🌸 Devlette kadın doğuma gidersek test sonucumuzu göstersek raporlu ilaç yazar mı, yoksa intertiliteye mi gitmek gerek rapor almak için ?
Annesininportakali53 Ertunur18_ Amin inşallah kuzum yok her hafta bakılmıyor bir kez bakıldı verildi sonra normal tahlil verirken ona da bakıldı bir sıkıntı olmadığı için devam edildi yani 2-3 ayda bir tahlil yapıldi
Cgdm34 Ertunur18_ her hafta bakılmıyor canım zaten bu testı verıdgınde pıhtılasma kac mutantta var dıye sonuclar cıkıyor yazıyor kagıtta doktorun ona gore ıgne verıyor gerekırse ıgnenın yanında coraspırınde baslatıyor kımısı gunde ıkı sefer oluyor ☺️Bende ıkı mutantta vardı bu yuzden gunde sadece 1 tane oluyorum baskada bır sey kullanmıyorum canım🙏Rabbımde saglıkla sıhhatle kucagımıza almayı nasıp etsın🙏
Dilaraglr Ertunur18_ Devlet Hastanesi’ne gidiyorum eğitim araştırmaya Doktoruma fazla iğne vermesi gerektiğini söylediğimde Rapor çıkaralım diye kendisi teklif etmişti Ve daha bugün üç kutu iğne aldım sadece 6 TL ödedim Öncesinde bende 70-80 civarı ödüyordum canım
Yasemin585858 Ertunur18_ ben özele gidiyorum ama doktor direk raporlu yazıyo zaten. Sanırım devlettede durum aynıdır. İğne bitince devlet acilde yazdırdım aldım direk
Ertunur18_ Cgdm34 bende bakılan 5 şeyde pozitif çıktı , normalde kan sulandırıcı kullanıyorum ama gebelik başladığı an iğneye başlıcaz dedi doktor . Bakalım benim sürecim nasıl ilerleyecek , hepimize geçmiş olsun ve sağlıkla yavrularımıza kavuşalım inşallah teşekkür ederim herkese 🌸💗
m_k34 Doktor bana 10 kutu yazdı devlet 9 a düşürdü 9 kutu aldım raporlu halinde 580 TL para verdim nasıl oluyor ya herkese başka bi uygulama
Dilaraglr m_k34 Doktorunuzun raporu yazışı ve hangi genlerinizde çıktığı da önemli 9 kutu için 12 TL ödemem çıkıyor. Raporunuzu tekrardan farklı bir doktora yazdırabilirsiniz
Ertunur18_ m_k34 bende muallakta kaldım , çok pahalı diye duymuştum netleşene kadar durumum araştırmadım . Artık kesinleşti pıhtılaşma , bakalım nasıl olacak . Sağlıkla gelsin yavrunuz, teşekkür ederim 🌸💕
Cgdm34 Ertunur18_ bemde ilk coraspırıne basladım sonrasında 1 ay sonra dıger adetımı göremeden hamılr kaldım doktorun dırek ıgneye baslattı canım🌸benım surecım gerckten umdugumdan daha eahat ılerlıyor sende kendını sakım strese sokma bolca dua et 🙏
Bade5 Nrsmao bende raporluyum ama her seferinde ücret ödüyorum en son 2 kutuya 200 ye yakın nişey ödedim ödemeyenlerin genetik sonucunu mu farklı acaba