Hayalvemasal00 bir kez Enes beye muayene olmaya gittim. Mem arjenin de hastalarını gözlemledim. Öncelikle daha içerden hasta toparlanıp çıkmadan diğer hasta alınıyor içeri. Eşlerin girmesine izin verilmiyor. Mem arjenden memnun olan çok var ama bence o kadar kalabalıkta o kadar sıra beklemeye değmez. Ben Mardin park Bilal beye gidiyorum