Dış gebelik geçirdim. Mem Arjen Beye 3 ay boyunca 2 3 güne bir gittim. Çok yoğun yinede ilgilenmeye çalışıyor. Gelin görünki dış gebelik bitince muayene bile etmeden sende kesin bi sıkıntı var hsgde çekmeyelim direk kapalı ameliyat yapalım dedi. Gerekirse tüpleri alırız tüp bebek düşünürüz dedi. Bende farklı şehirlerde doçentlere gittim. Bunun çok saçma olduğunu bir dış gebelikte böyle bir şeyin asla yapılmayacağını söylediler ve muayene sonrası gayet sağlıklı olduğum ortaya çıktı. Yani Mem Arjen boşuna ameliyat edip tüp bebeğe yönelticekti. Bu tarz konularda aman dikkat derim.