Orkide_20 öncelikle merhaba bu benim işim yıllardır hem eğitim veriyor hemde uygulama yapıyorum kliniğim var bilmeni isterim ki kırışıklık tedavisinde kullandığımız botox un erken yapılmasında bir sakınca yoktur kişinin kırışıklığı yaşla değil genetikle doğru orantılıdır 20 yaşındaki bir çok geçte kaz ayağı problemi görmekteyiz cilt hafızasına kırışıklığı atıp ileride daha derin izlere sebep vermemesi için uzmanınızla danışıp eger çizgileriniz varsa giderme amaçlı yapabilirsiniz ayrıca botox tedavi edici bir uygulamadır dolguya gelince bu tamamen yüzünüzde kaza vb durumlardan dolayı çökme vs yoksa keyfidir ve kuçuk dokunuşlar elbette sizi mutlu edebilir ama bunun kumar gibi bağımlılık yaptığını lütfen unutmayalım benim kanaatim kendi doğal güzelliğinizi karakteristik özelliğiniz olan yüzünüzü değiştirmektense güzelliği ön plana çıkaracak minik dokunuşlardır 🌸