Esmaky Pijamaskeliler tabiki önemli olan bebisin iyi olmasi bende gecen kiş rahim oprsyn gecirmistim allah hepimizin yardmcisi olsun para pul bir sekilde hal olur allh can sagligi versn
Ozlem84 Ayse_2040 Merhaba ben Özel de Gebze Yüzyıl hastanesinde 6000 bine kendi doktoruma oldum. Devleti bilmiyorum da