Merhaba ben olalı 4 hafta oluyor iki üç gün sonra. Hatta burdan arkadaşlarla bi vatsap grubu oluşturduk. Birbirimize moral oluyoruz. Bi şekilde geçiyor. Tabi gerçi 28. Hafta ilk hedef. Şimdilik 25 olmak üzere. Hep yatıyorum. Tuvalete ve yemeğe kalkıyorum. Arada mutfağa gidip ilaç içiyorum bi kaç dakika takılıp dönüyorum. Duş alıyorum maksimum beş dakika. Böyle böyle.
Kendi Prof dr umla anlaşmalı hastanesinde yaptım. 3 hastane 1,5 doktor aldı.