Deletedmom_30 Muayeneye diye gelmiştim doğurdum 😁 37+1 de 🌸🙏 Spinal Sezeryan hikayemle en yakin zamanda sizlerleyim🙏🌸😁postu açıp kaçıyorum 😁Dualarinizi esirgemeyin oluur muu🙏
Deletedmom_72 Deletedmom_30 maşallah inşallah bizde sağlıkla doğururuz 🤲🏻 Allah analı babalı büyütsün canım
Seyda94_ Deletedmom_30 her şeyiniz hazır miydi Anı bı haberle doğuma girmek nasıl bi duygu Ayyy çok heyecanlanıyorum doğum hikâyelerine ya🥴🥴
Deletedmom_30 Eliiiiif hayir canim aşırı derece degil daha anca narkozum geçiyor iyiyim su an cok şükür 🙏
Deletedmom_30 Seyda94_ hastane cantam hazırdı ama esimin gidip alip gelmesine yetismedi hastanenin tulumunu goydi☺️😁
Deletedmom_30 Deletedmom547899 evet kasik agrim vardi ama onemsemedm zaten ilki de sezeryandi alttan muayene de acilmam olunca bekletmedi doktor☺️
Halaycibasiteyteyaheyytilili Deletedmom_30 hayırlı olsun 😍 15 ay önce doğum yaptım bende şimdi ikinciye hamileyim 🤰
Deletedmom_30 Halaycibasiteyteyaheyytilili ya ne guzel benim ilk oglum 1 yasini doldurmadan dogurdum bende darisi sana insallah☺️❤️