Ysfgl_3003 süt parasını sigortasızlarada veriyorlar zaten o sorun değil bizde mesela doğum yardımını alamıyoruz onu alabilmek için sigorta gerekiyormuş aile sosyal politikamı ne öyle biryer varmış kağıtta öyle yazıyordu oraya gidip başvurun diyordu doğum yardımı için eşimde gitti ama sigortasız olduğu için alamadı sadece süt parasını alabildik biz