papatya56 hastanede başvuru yapıldı demişssiniz ama yaptık diyprlar yapmıyorlar 2 kez başıma geldi😂banada başvurduk 15 gün sonra çek dediler eşim bugün işgili yerlere gitti ayrıca çocuk parası almak içinde o sırada sormüş başvuru bulunmamış eşim bıgün başvurdu yani adamda eylülün ilk günleri gidip alabilir herhangi bi pttden demiş