Mamaaa bende 10 haziranda 6,5 aylık gebeyken doğum yaptım bebeğimi kaybettik beyin kanaması geçirmişti anne karnında. Bana da doktorum 4-5 ay bekle dedi bende beklemedim korunmasız ilişki oldu iki adet gördüm ama halen de birşey yok neden böyle anlamadım