bebekveannesiii happycat valla canım Allah’a şükür ben hiç ihtiyaç duymadım almadım bile her emzirmeden sonra sütü sıkıp göğsüme sürdüm bir de doğru emzirme çok önemli sadece ucunu tutarsa bebek yara olur kahve rengi yeri de komple almasını sağlamalısın Allah yardımcın olsun❤️
Limonzeytin happycat ihtyç var muhakkak garmastan pomat alın tavsıye ederim yaralara birebir göğüs yara kremi zaten benım 1hftada düzeltti yaraları şükür
Mervekrz Bende bişey sorucam. Humana çayı ve lansinoh kremi sezeryana girmeden önceki günlermi kullanıyorsunuz.mesela süt gelsin diye bi gün önceden filan mı yoksa doğumdan sonra mı?
Mervekrz Birde bana depend hariç e-bebeğin lohusa pedinden önerdiler ekstra ilerki günlerde kullanmak için .fikir olsun sizede
Umran__37 happycat dun sezeryan oldum bende genel aneztezi verildi. İlk yuruyus cidden cok onemli canin yaniyo ama herseye degiyo birde suyu bol ic. Bol bol yuruyus bide simdlik tavsiyem bu kadar 🥰