happycat kızımı spinal sezeryanla aldım kucağıma şimdi ikinciyi bekliyoruz 35 haftalığım.Canım hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah.Anestezi şekline göre değişiyor spinalde çok baş ağrım oldu bol su,nescafe,cahve tükettim 3-4 gün zorluğu var sonda atlanıyorsun.epiduralde duyduğum kadarıyla baş ağrısı olmoyormuş.Ama bu belirtiler her zaman kişiden kişiye değişebilir.İlk kalkış haliyle ameliyatlısın destekle yürüme yaptın mı tamam sonra saatler geçtikçe kendine geliyorsun.Annelik gerçekten tüm acıları geçiriyor.