istanbulluanne MelikeHayrunnisa Tosbik Ne biliyim ya doktorlarda neye göre konuşuyorlar anlamiyorum ki. Benimki lansor olmaz diyor baskasinn ki lansor veriyor hepsi bi degisik.
Senzeliha istanbulluanne hayirl tabiki içmeyin. Eczanede çalıştım hiç vermedik hap olarak bise. En iyisi bende kullanıyorum renni duo surup
Gizzy @istanbulluanne canım doktorum bana lansor için 15 mglığını al onu kullanabilirsin demişti. Ama ben hiç kullanmadım. Gaviscon şurup kullanıyorum.
MelikeHayrunnisa ozlemanne daha çok minikmiş😊ama benimki pıt pıt atıyordu kalp gibi sağ kasığımda öyle tahmin etmiştim erkek olduğunu. 2 kızımda olmamıştı hiç
Misraaa istanbulluanne yarın pulceti sorucam bakalım yazacak mı.o iyi mi peki bir de o hap mı şurup mu
istanbulluanne Misraaa Hap. Dün sabah 1 tane ictim bu saat oldu daha 1 kere midem ekşimedi 😀 galiba iyi 😊
Misraaa istanbulluanne e hadi bunu da deniyim o zaman 😂 denemediğim bişey kalmadı ama hiçbir şey etki etmiyor