Minikbebegim1999 EmelBG_ bende cok erken hissetim 14 de hissetim dedm herhalde degildir 15 de baya baya hissetirmeye başladı felaket vuruyor hic durmuyor
girl_boy_annesi Minikbebegim1999 doktor detaylıda çok yaramaz bi oğlan ölçüm bile yapamadım dedi ama ben kızımı hissettiğim gibi hissetmedim kızıma nazaran durgun bence
minismom Minikbebegim1999 17+5 im icimden sanki bisey kayıo balık dokunur kacar ya ole biseyler oluo bebismi acaba blmyrm ki ilk gebeligim daha bugun hissetmeye basladım
Minikbebegim1999 minismom evt oyle bişey bende onu hisediyorum benmde ilk gebeliğim 14 de bisey vurup kaçıyormuş gibi oluyordu 15 de bildiğin sert bir hareketler yapiyor
minismom Minikbebegim1999 ay cok mutlu oldum yaa 😊🤗 war oldugunu bilmek farklı hissetmek cok farklı biseymis ya 😊
minismom Minikbebegim1999 her gun hissediomusun peki ilk hissetigin zamanlar flan her gun hissediomuydun
sadett daha cok erken 14.hafta ama bende sanıyelık kaymalar hissedıyorum gıbı 🥰 gaz hareketidir dıyordum ama son zamanlarda arttı sanki🥳
Minikbebegim1999 sadett ben kasiklarimda degil karnimin icinde gobek deligimin orda hisediyorum bazen sol genelde sağ ve cok sert artik