Minikbebegim1999 Benm minik kuşum cok oynak teyzeleri daha 15+3 haftaligiz ama hic durmuyor hele sabahlari tekmeleri artik sert olmaya başladı birde sizin bebişleriniz nasil bu haftada olanlar
Hilal-95 Minikbebegim1999 sen bide 30. Haftadan snra gör ♥️ Maşallah maşallah erkekmi sizinki benm oğlumda asla durmazdı ntsde hemşire sinirleniyordu artık sürekli pozisyon değiştiriyordu🤣😊
EmelBG_ Minikbebegim1999 Hiç sorma bende ilk 3-4 gün önce hissetmeye başladım baya baya geziyor bu içimde takla felan atıyor herhalde .Şaşırım inanmadım ilk hatta çok erken geldi kızımı ilk 20 haftalarda anlamıştım yani öyle cok gezmesinide 21-22 de hatırlıyorum .Bu baya yardırıyor 😂😂😂.
Minikbebegim1999 EmelBG_ bende cok erken hissetim 14 de hissetim dedm herhalde degildir 15 de baya baya hissetirmeye başladı felaket vuruyor hic durmuyor
esra6338 Ya ben 13. Haftadayim herkes çok erken diyor ama ben karnıma bakınca zıpır zıpır hissediyorum. Dün de ultrasonda tepelaktak duruyor yukarıya ayaklarını yitip çekiyordu 😅 dr amuda kalkmış bu dedi 🤦🏻♀️
Yagmurrr98 esra6338 13 haftalık bebeği nasıl hissediyorsunuz ilginç doktor bana hissetmen imkansız demişti böyle şeyler okuyunca şaşırıyorum 🤣🤣🤣 Maşallah bu arada
aframoms13 Minikbebegim1999 bende birkaç gündür hissediyodum ama daha küçük diye ihtimal vermedim bugün kontrole gittiğimizde doktor gülme krizine girdi bu kız çok hareketli diye 🤣 ellerini ayaklarını gelişine vurup duruyo bı bakiyoz sağda bı bakiyoz solda kafası 🤣 gece uyuyamadım ağrıdan bişey oldu sanmıştım meğer bebik oynamak istiyormuş 🤣🤣
Aselinannesi3 aframoms13 benim kız da öyle ger yeri ayrı oynuyor cinsiyetini öğrenmek istediğimizde yan oturup bacaklarını kapatmıştı zar zor öğrendik daha sonra😅 kordonla çok oynuyor benimki😅😅😅
aframoms13 Aselinannesi3 gebelikte hareketliyse doğduktan sonra yaramaz olur diyolar genelde ama hayırlısı 🤣
esra6338 Yagmurrr98 yani bebeğin hareketini değil ama kalp atışını rahmin büyüdüğünü sağa sola kaydığını elimi koyunca hissediyorum.
Elif25 Yagmurrr98 ilk hamilelikler de genelde geç hissediliyor. Cok nadir bu haftada hissedenler oluyormuş. Ben ilk hamileliğimde 21 ikincide 16 bunda da 13 haftanın içinde hissetmeye başladım. İlk başta olamaz ya gazdır falan diyodum o hafta ultrasondan doktor bakarken hissettim bebeğimmiydi o diye sorunca evet demişti 😂😂
Adacan Minikbebegim1999 bende oğlanı 13 14 de hissediyordum hiç durmazdi kızı 19 da başladım daha hissetmeye 😀
girl_boy_annesi Minikbebegim1999 benim kızım öyleydi oğlan da tık yok 22+3 olduk yeni yeni hareketleri sertleşti