Benimde kafam çok karışık gerçekten 12 haftalıkken gittiğimiz doktor kesin kız dedi sonraki haftalarda başka bir doktora gittim erkek dedi sizi çok iyi anlıyorum insan psikolojikmen yıpranıyor alışamıyor ve şüphe duyuyor. Bende şuan bu durumdayım ister istemez insan hamilelik psikolojisiyle de daha da etkileniyor. :(