Crnszrrr bende öyle oldum oğlumu aldılar kızı verdiler doktordan nefret ettim ilk kız deseydi biz kıza alışacaktık bunun. Erkekle alakası yok ilk kız diyip sonra erkek deseydi yine aynı durumu yaşayacağımızdan çok eminim bende çok ağladım eşim o kadar erkeğe alışmıştı ki kızı duyunca bi süre karnımı sevmedi alışamadı benimde psikolojim bozuldu 1 hafta boyunca ağlıyordum çok şükür 1 haftadır eşim alıştı karnımı seviyor bebiş nasıl diyor yavaş yavaş kıza alışıyoruz ismini belirledik kıyafetler alıyoruz sizde yavaş yavaş alışırsınız üzme kendini