QUEEN088 Kızlar durumlar nasıl?Bebiş qramları kaçtır?Rahatsız olduğunuz durum varmı?bende tansiyon sorunu oluyordu şimdi iyi.Önceler bebeğin makat durmuşdu diye çook rahatsızlık veriyordu şimdi iyi😅sağolsun.
_mir_6547 QUEEN088 23 haftalik olduk biz bazen karnim cok agriyo kasılıyor ve bu sicaklar bunaltiyo beni Onun dışında cinsiyeti tqm kesin degil maalesef Biri kiz diyo biri erkek Oyle yani gunler gecip gidiyor bakalaim
Burcumut QUEEN088 22+3 olduk bizde. Baş dönmem çok oluyor. Sıcaklar çok bunaltiyor. Kendimi patlayacak gibi hissediyorum 😁 çok kilo almadım ama nefes alamıyorum sanki 😁🐣🍼
Meliha09 QUEEN088 benim 22+5 te 480 gramdı doktorum hayet iyi dedi ama burda görüyorum hep bu haftalarda 600 gram olan falan var bende bunu dokturuma söyleyince kızdı senin bebeğin tam iyi dedi onlarla kıyaslama dedi
Melekannesi42 QUEEN088 şeker idrar yolu enfeksiyonu ve sıcaklar haricinde bi sıkıntım yok çok şükür 23+5
mavininhertonuu Burcumut Ya bende öyle içim şiş sanki biyere sığamıyorum çok kilo almadım göbeğim normal boyutta ama bu darlanma hissi beni yoruyor
Mavi39 22 haftaligim bnde . Sağ kaburga agrisi cekiorm. Özellikle yemek yedikten sonra cok oluyor. Bebegin pozisyonuyla alakası var mi blmiorm
QUEEN088 Mavi39 Bebeğin pozisyonu çok önemli ben 18-19 haftada o kadar zor atlattım bebeğim tekmesi vajinamdaydı ancak ağlıyordum.
Meresss Mavi39 benimde sağ kaburgam ağrıyor sıkışmış gibi 3 4 gündğr sağ böbreğe geçti baskı hissi 😮💨
Rabishanim QUEEN088 benımde oyleydı 30 a kadar sonra düzeldi şukur.sımdı kafa aşağıdaymış bizde 32+4 üz.30 dan sonra sı daha cokzorluyor.gece yanlarım cok fazla ağrıo onceden de agrırdı da karnım buyudukce ağrıda artıo sankı.son 52 gün yazıo.erken gelmezse.bide 40 haftalık doğarsa bakalım ne olcak.bacaklarm hala ağrıyor 🥹
QUEEN088 Meliha09 Canım herkes de çoçuğun gelişimi farklı oluyor.Yani korkma sendede normal qramdadır😊
girl_boy_annesi QUEEN088 bizde 22+3 olduk 🤲🏼💙 benim bebekte bazen bi tekme atıyor kasığıma doğru neye uğradığımı şaşırıyorum 🤣 çok halsizlik var
QUEEN088 Mavi39 evet ya duruşdan öyle😅ben oğluma günlerce(diyordum))nolur yerini değiş akıllı oğlum🤣sonunda duydu
Meliha09 Mavi39 evet ama burda bi çok kişide bu haftalarda 600 falan görünce bende doktora sordum aslında benimki doktorun dediği gibi normal sadece bebekten bebeğe değişebiliyo sanırım
busra1202 Bende 21 haftalık gebeyim belimden kasıklarıma doğru ağrı yaşıyorum özellikle tam rahimin üstü çok ağrı yapıyor zaten gebeliğimin başından beri kanama yaşıyorum o kadar iğne ilaç fayda etmiyor çok üzülüyorum 😞 dualarınıza talibim 🤲
QUEEN088 busra1202 inşeAllah herşey güzel olur🤲🏻🤲🏻bende rahimboyu kısalması yüzünden serum ve fitiller kullanıyorum. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım🤲🏻💜