ParildayanYildiz minigim1711 çok şükür ağrım olmadı canım çok yoruluyorum ama her fırsatta da dinlenmeye çalışıyorum teşekkür ederim 😍
ParildayanYildiz Harika178 çok teşekkür ederim canım böyle örnekler duydukça içim rahat ediyor yoksa tatilde burnumdan gelecekti çok sevindim 😍
ParildayanYildiz Huriye1996 çok teşekkür ederim canım benim çok şükür ağrım olmadı geç balayı oldu bizimki bebisle nasip oldu🤭😂
Esratopal88 ParildayanYildiz ben 7 aylık hamilelikte 5 kere Karadeniz’e gelip gezdim 2 Side otobüs😑 Allah’ın izni ile bişi olmaz..sadece 8 den sonra çok çok dikkat et şuan Karadeniz’de mahsur kaldım riskden dolayı
ParildayanYildiz Esratopal88 Allahım korusun seni de bebeğini de hayırlısıyla zamanında gelir inşaAllah canım
Brn23 minigim1711 hayır daha çok küçük yeni öğrendim bi kere kan verdim 20 çıktı ☺️Yarın bi daha bercem daha kese ne zaman görünür bilmem