Kızlar 13+4 günlük hamileyim ani bir kararla tatile çıktık ama içim de içimi yiyor Karadenizde birbirine yakın şehirleri gezilecek yerleri arabayla geziyoruz buda uzun sürüyor tabi bazen oralarda çok yürümüş de oluyorum sürekli ordan oraya gidiyoruz sizce bebeğime bunun bir zararı olur mu tabiki ben dikkat ediyorum ama uzun araba yolculuğu ve yürümek de aklıma takılıyor fikirlerinizi yazar mısınız lütfen