bollysena umutyusuf benim ilk gebelik sizin 3. De olmasi çok ilginç otekilerde yasamayipta olsun herseyde hayir vardir allah hepimizin yardimcisi olup saglikla sihhatle cocuklarimizi kucagimiza versin ins 💕💕
Ummuhan2606 Ayyy bitek bende ağrı sızı var sanıyodum demekki genelimiz öyleymiş Rabbim evlatlarımızı sağlıcakla elimize almaya nasip eylesin🙏🙏☺️☺️❤️❤️❤️
Zurefa Ummuhan2606 Günüm bitti 40*3 hala gelen giden yokk Eabbim yar ve yardımcımız olsun bol dua edin bnaa🤦♀️
Fulyag Ummuhan2606 an itibariyle 16 gün kaldı aynıyız ama ben de hiç doğuramayacakmışım gibi hissediyorum henüz hareket yok 😄
Ummuhan2606 Fulyag yaaa aynen bende bu haftaya kadar hergün doğurcam diodum şimdi doğuramıcam gibi geliyo😂😂
eminergunn Dogum günüm kızım sürpriz yapsaydı keşke ama yapmadı 😁 bnm de son 26 ve hep sertleşiyor kızım eskisi gibi kıpır kıpırlık kalmadı 😊😊 sancım falan yok ama karnımı asagıda hissediyorum :)